3 år

Idag var jag och Sia på bvc för 3års kontroll 💉 

Träffade läkaren som undersökte och allt såg bra ut, så vi var ute igen på 10 minuter. 
Dom frågade en del frågor men allt är ju alltid bra med Sia och de är aldrig några konstigheter eller bekymmer. Jag kände mig nästan lite dum som bara satt där och allt var så bra. Så tillslut fick jag lägga till att hon har två äldre systrar. Då såg jag på deras miner att "ahaaa" 😅 vi var på en ny BVC nämligen. 
Hon är nu 98cm och 14,5 kg tung. Ligger precis på de tjocka "medel sträcket". Ligger i perfekt linje i sin utvecklingskurva. 

Så vi fick lite tid och utforska innovatum-området innan förskolan. 
ÄLSKAR att hänga med Sia. Hon är så snäll och vi pratar och diskuterar och sjunger. Man kan bara vara. Hon ställer inga större krav på mig mer än att jag bara ska vara med henne. ❤️ små barn, små problem 😛 

(null)

Sia med en tvillinggurka som hon fick av grannarna för några veckor sen.