Filter

Inte så ofta jag är med på bild här i bloggen mer, eller inte som förr iallafall. Jag har blivit så självkritisk ju äldre jag blir. Jag hatar att åldras. Jag känner mig som 23 år men ser inte ut som 23. De måste jag jobba med. Jag var ju mitt upp i bebisar när jag var 23 år så de känns som bortblåst. Och nu är jag snart 28 år och ser ålderstecken. Fattar noll. Så tråkigt att ens behöva tänka så, jag jobbar med de, men de är såååå svårt, för mig. För de är ju bara jag som ser de. Hemskt ändå. Att man aldrig kan duga för sig själv. Men idag hittade jag ett filter som gjorde att man fick hy som en barbie. Men hur kul hade de vart då..., egentligen? 


(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - Louise.p

Åh jag känner så igen mig i både ditt förra och detta inlägget.. min spegelbild matchar inte mitt inre, sjukt konstig känsla och folk brukar bara skratta eller kolla konstigt på mig när jag säger det.. men de är precis så jag känner 🙈😂

Svar: Ja, men vi fick ju barn i typ samma ålder ☺️ insida och utsida blir miss-match 😅 vi får kämpa på...... 🤭
Frida Svensson

#2 - Linnda

Filter eller inte, du är strålande vacker Frida! Alltid❤️

Svar: Tack, vad glad jag blir! De blir jag alltid när du kommenterar 💕
Frida Svensson

#3 - Steffi

Det strålar alltid om dig frida! Fin på insida o ut ❤️

Svar: Tack fina du! Vilka ord! De värmer 🙏🏼❤️
Frida Svensson