Fitbit

Idag åkte vi till bäckebol för att besöka media markt. För de aktivitetsarmbandet jag ville ha hade dom som annonsvara. Jag tror jag har hittat min träningsmetod, stegräknare! Jag har aldrig vart den som gillar att hänga på gymmet, och att bara vara ute och gå för sakens skull är tråkigt. Men har man satt upp ett mål att gå ett visst antal steg per dag så triggar de mig. Jag är mycket för vardagsmotion, speciellt med barn. Att hänga på gymmet en timma, eller busa med barnen en timma för mig är ett lätt val..... så då kan man dansa med tjejerna och leka jage en timma så har man förbrännt samtidigt som man vart en rolig mamma 😅 idag var jag så ivrig på att få mina steg så jag ammade och gick runt samtidigt 😅 
För mig som är lite ekonomiskt tänkande var detta en utgift som inte är lik mig, men va fan..... jag lägger inga pengar på gymkort, och jag har fött ut mitt tredje barn, jag är grym, jag är är värd en sån! Så kul! Jag hoppas jag är lika pepp om en månad 😛☺️

(null)

#1 - Stephanie

Jag investerade också i en sån förra året! Bästa👍🏻 Satt mål så de triggar ut en 💪🏻

Svar: Verkligen! Askul!
Frida Svensson