Ledig måndag

Hektisk ledig dag. Slö fast ändå fullt upp... Med att jaga Ellie. Förmiddag var det tv och gos. Sen var det dax för mat och väckning av Ellie. Sen efter maten gick vi ut. Då var det 100 procent fokus för min del. Råkade nämligen prata med grannen lite för länge när jag såg att Ellie sprang ur mitt synfält. Pratade klart och springer efter. Då är hon redan vid parkeringen, gör nöjd. Ännu roligare var det ju när morsan kommer efter så fort benen orkar. Hon bara drar iväg, är inte van vid ett sådant barn, då levina aldrig lämnar mig ur sikte. Ellie är nyfiken och tuff. Sen efter ett tag fick jag nog, så vi gick till skogen, där inga bilar finns. Även om vi bor säkert utan bilar, så är det många som kör in sina bilar ändå, vilket gör att jag inte kan slappna av för 5 minuter när Ellie drar iväg. Men sen kom Daniel hem och kom på att vi kunde sätta för en överbliven spånskiva. Sen fixade mästerkocken pizza till oss alla. Mycket gott.




Tjejen som bara drar ut sina tofsar numer. Men satt den här så fick hon inte bort den. Stackarn var helt svettig i luggen 😅 


Klarblå himmel!