dag 29

Passet idag blev längre än väntat! 07-18.20. Vilken dag........ Detta skriver jag endast för att få lite medlidande.... för lite synd om mig är det, men desto bättre den 25 januari! nu ska jag och Daniel äta lite, sen ska iallafall jag lägga mig i sängen och inte röra på mig en centimeter!

Föresten.. vad är det med svenskar och "mellan"?
På jobbet har vi endast stora och små koppar så frågan
- Vill du ha en liten eller stor kopp? Kommer upp ca 100 ggr på en dag,
MEN ändå så svarar hälften av folket mellan! Va fan? Hör ni med röven?
Men typiskt svenskt... det är det!

#1 - Joakim

Jag tror inte att det är något typiskt svenskt. Och för övrigt är det inget konstigt att inte vilja ha varesig en mini- eller jättemugg kaffe.

#2 - hanzih

sjukt vacker är du ,var tvungen att poppa in och säga det, kram!