#1 - jaja

du gillar dina tuttar elle?

#2 - Frida Eriksson

haha, nä men jag tänkte att nån jävel kommer la kommentera dom ändå, så då kunde jag spexa till det lite!

#3 - Emil

haha bra Frida helt rätt!

Mer tuttar i bloggen = fler läsare.

Det gäller att vara smart för att lyckas.

#4 - jaja

Älskar det ska du veta :). pojkarna gillar de ;)

#5 - jaja

Älskar det ska du veta :). pojkarna gillar de ;)

#6 - Bastard

Vad har du för BH-storlek?

#7 - Anonym

i ä ena riktiga snuskpella.

#8 - Söderlund

Fräsch du var här! :D

Det har du varit i alla senare inlägg

också men det var något spec. denna gång.



Jag vill dock observera att jag inte skriver

som jag gör pgr av att du nämnde dina bröst.

Även om jag med handen på hjärtat inte har

någonting emot dem precis, om du förstår ;)



Kyss!