Fredagen den 8 Januari.

hejsan alla.
Nu var det längesedan jag skrev här.
Har inte haft ork för det.

Idag har jag vart i skolan och sedan solat lite.

Ikväll ska jag vara med Martin och kolla på let's Dance. ska bli nice.

2 saker jag har kommit på..
1. Att prata bonnigt låter bedrövligt fult.
2. Att prata för sig själv är väldigt fult.

Satt ett mobboffer bakom oss i bussen idag som mumlade för sig själv nästan hela tiden.
Man kunde ju inte låta bli att skratta, och det gjorde ju inte saken bättre av att han såg ut som ett äckel också.

Jaaa... vad har hänt mer då under tiden jag inte uppdaterat här?
Jo... Jag har fått vg i matte, Tränat mycket, Vart på cup, Vart med Martin, och gått i skolan så klart.
sen har det la inte hänt för mycket skulle jag tro. inte nått stort som är värt att berätta om iallafall.

Ikväll ska jag äta pizza, vilket betyder att jag måste nog cykla lite sedan.
För pizza är FETT!

Japp japp, nu måsta jag dra mig, träna och duscha.
Puss och Kram.

JO, föresten så är det synd om Maria som inte har nått att göra ikväll.