Tisdag

Tisdag. Jag har precis intagit en lugn frukost i ett tomt hus. Bara jag och skäringer&mannheimer. Börjar jobba klockan 11.00. Skulle lämnat barnen vid 10:30 men blev ombedd av pedagogerna att lämna en timma tidigare så barnen kunde gå med till skogen. Så då kunde jag åka hem och äta frukost. Skönt ändå. Tyckte se kändes jobbigt först, men de var ju bra. 

Känner hur bebis sparkar då och då i min mage. Men inte alls som dom andra gångerna. Denna gång hade jag moderkakan i framvägg, vilket dämpar mycket. Dom andra gångerna har jag haft den i bakvägg. Så då har de vart tydligare. Så de är nog också därför jag tycker att jag är större om magen denna gången, äh jag vet inte. Det var någon som bad om att få se magen, men jag spar lite på de. Är inte alls bekväm i min kropp som gravid. Speciellt inte nu när den är i mellanläget  🙈😊

Ha en bra dag, jag jobbar till 19:30.