E

Jag och Emma tog en go pw nu på kvällen, ca en timma tog de 🏃🏽‍♀️

Daniel säger alltid att man ska hitta en träningsform som passar en, nått man vill göra och som man är bekväm med. Jag gillar inte gym. Tycker inte om att behöva samsas och trängas med människor när jag är ledig och vill vara effektiv på gymmet. Därför går jag inte dit. Men gå ut och gå, de gillar jag, och de är skönt för mitt huvud. Känner mig lugn. Det är nog min träningsform då. Eller fotboll, de är kul! 
Jag skulle så gärna vilja dra ihop vårt duktiga f-91 lag och lira lite. Precis som förr, med pappa och farbror per som coach.  De hade vart grymt! Se vem som håller måttet än idag, om man hade hittat varandra i spelet, precis som då? Jag och en tjej som heter Maria, vi hade sånt samspel! Vi visste precis vart vi hade varandra. När fotboll är lätt, då är de riktigt roligt! 

#1 - Nico

De hade vart så kul!!! ✋🏼😎

Svar: Ja, visst hade de vart en bra idé!
Frida Svensson

#2 - Anna

Jag håller helt med Ninni, sååå skoj! Vi kanske skulle dra ihop en träningsmatch tillsammans ☺️👍🏼

Svar: Det hade vart jättekul! Löser du så kommer vi 😇
Frida Svensson