Tisdag

Ännu en dag helt sängliggandes. Idag på grund av magsmärtor. Har förflyttat mig från soffa-mellanlandat på ett golv- soffan- golv- säng- golv. Helt sjukt! Anar nått slags vinterkräksjuke-bakterie, utan spyor. INTE ROLIGT. När magen ballar ur så är ju hela kroppen körd. Jag har ju vart Sveriges tråkigaste mamma idag. Bara legat. Vi fick köra den leken då man ska tänka på en person, så ska den andre gissa vem man tänker på. Eftersom jag kunde inte göra nått. Bara vara. Men hon nöjde sig bra med de ändå. Hon är så förståndig lilla Levina. De är mysigt att hänga bara jag och hon. Imorgon ska dom till dagis båda två, men Levina körde på de fula kortet och sa som så att "mitt öga rinner ju fortfarande, och då kan jag ju smitta dom andra, så de är bäst jag är hemma, Ellerhur mamma?" 😅 

Även om inte ögat är varigt eller rinnigt mer, så får hon väll stanna hemma då... min mage kan ju knappast vara värre imorgon???? Snälla gode Gud. 🙏


#1 - Harry

Krya på dig så vi kan ses 💙💙

Svar: Jag försöker 😘
Frida Svensson