Halv

Idag är vi bara en halv familj i vårt hem. Daniel är i huvudstaden på jobbgrejer, och för att underlätta för mig så stannade baltus över natten hos Daniels föräldrar. Så idag är vi ensamma. Eller ja, jag är ensam. Levina sover gott i sin säng sedan några timmar tillbaka. Jag tror det är bra för vårt förhållande att Daniel är borta en dag någon gång ibland. Att hinna sakna någon är viktigt. Just nu saknar jag faktiskt mest baltus. Det känns faktiskt så mycket tryggare att ha honom hemma. Även ifall han tar sitt jobb på lite väl stort allvar för de mesta och varnar på minsta lilla ljud eller rörelse, så är han väldigt duktig på sitt jobb. 

Min snygga kille. Det finns ingen jag tycker är finare än min Daniel. Så tror jag att det alltid kommer vara. Jag tycker han är så himla snygg, och tur är väll det.