Fredag

Det har vart en annorlunda fredag. För när det är fredag så känns dagen alltid lite speciell. Men idag har dagen vart så slö på nått sätt. Vi var iväg och handlade, sen slappa vi i sängen och kollade på en film. Men det gick sådär för Levina har vart väldigt sur och tvär idag. Missnöjd! Men försöker så gott man kan men hon bara surar. Man märker att hon är trött, men kommer inte till ro. Jag tror det var magen som krånglade för henne. Sen åt vi mat. Efter det så gick Daniel ut på kissrunda med Baltus, medans jag slingrade håret och städade. Sen gick vi hem till svärisarna och fixa lite inför deras hemkomst ikväll. Nu sitter jag och Levina i soffan och lyssnar på grannen som har fest, jag hör till och med nästan vad dom pratar om, hehe, isolerat hus det här! Men det stör mig inte alls, spela på ni bara. Så länge det inte stör Levina så bryr jag mig faktiskt inte. Daniel är iväg och gymmar, sen drar han till Landvetter. Det var vår fredag det!

#1 - Anonym

hur bliv håret? :)