fittkärring!!!!

Jag är arg. Förut när jag skulle ut men Baltus bara en liten kiss pause, så gick jag upp på vår innegård efter han kissat. Där står det tydligt en skylt "Rastning av hundar förbjuden". Så vi sprang runt där och lekte.
Rätt som det är så öppnar en kärring sitt fönster och frågar mig vadjag håller på med.
- Vi leker svarar jag.
- Ser du inte skylten frågar hon mig och pekar mot den.
- Jo, men vi leker ju bara?
- Är du alltid här?
- Va? vad menar du?
- Ja, jag såg dig här igår också? (När jag väntade på Daniel så gick vi upp där medans och väntade, men när jag såg att några satt och åt i sitt kök, gick vi ner direkt.)
- Nä, jag har bara vart här två gånger, jag bor här?
- Ja, men det fungerar inte, barn leker här.
- Jaha, men vi leker ju bara!! Lugna dig.
- Ja, men du får gå nu säger hon supersur och stänger sitt fönster.
Jag satt dock kvar en stund och bara klappade på Baltus i ren protest, och kännde hennes äckliga ögon i nacken (vet inte om hon stod kvar och glodde, men antog det.)
Det bara kokade innom mig för jag ville bara knacka på hennes äckliga fönster och förklara att det inte sitter någon skylt där det står att hundar inte får vistas där.... utan att det står att man inte får rasta dom, altså bajs och kiss. Eller? Jag var så jävla arg och har fortfarande inte slättp de, trots att det gått över en timma nu. Då ska jag skriva en skylt att hennes ungjävlar inte får leka där, eller vadå? ååååååååååååååååååååååååååååh!!!!
#1 - Anonym

Hon är nog bara avensjuk på dej för att du har så stora bröst

#2 - Sandra

Kom igen nu tjejen, uppdatera mer!! =)

#3 - Anonym

Håller stark med Sandra! :D

#4 - Anonym

dags att uppdatera va?! ;)