Onsdagen den 30 April.

HEEJ :)

Sitter nu och lyssnar på Kanye west - homecoming.
Martin skicka den nu precis på msn, den är såå skön tycker jag :)

Ja, planerna inför ikväll blir allt ljusare nu :)
Ska nog vara med lite tjejer.

Försökte göra en design på bloggen, men det gick åt helvete :)
Haha, tror du får hjälpa mig och visa lite sen Camillis.

Annars då, hur mår ni idag?
Med mig är det bra, förutom att jag har så jävla ont i en ryggkota.
och jag har ingen aning om vad jag gjort, vaknade upp så nämligen.

Vaknade vid sju idag och var jätte pigg, men då vare bara att vända på sig att somna om, skönt faktsikt.
Gick upp runt 12, sen lite senare kom älsklings Sara hem.
När Emma kommer hem vi halv 4 så ska vi gå och köpa skor till henne har jag lovat.
Hoppas bara hon hittar några snygga nu, annars blir la den vres :)

Yäyä, vi hörs!
Pusspuss
#1 - Camilla

:) va ska ni gö ikv?
Jaa, vesst ja ska allt visa dig lite.! men jag kan typ inget ;)