Regnig

Trotsade regnet och gick ut i skogen på en 8km runda. Har man bara bra kläder spelar de ingen roll om de regnar. Dessutom är de helt tomt i skogen då. Vilket jag som inte är ett fan av människor har emot. 😍

Lyssnade på både Terese Lindgrens sommarprat och en del av Anders tegnells. 
Lärde mig lite om mig själv när Terese pratade. Jag mår nog inte helt hundra, behöver bara hitta lite sätt att tygla de bättre. Ibland går jag och funderar på varför jag inte kan förmå mig att gå och handla mat? De bara går inte. Så den uppgiften har jag undvikit i typ sju år. Jag kan inte ens handla längre liksom? Kommer oftast ut med kakor till barnen och saft. Sen måste jag ut! De kryper i mig. Sånt man aldrig pratat om, men så är de. 
Anders Tegnells prat var ljust och hoppfullt och jag blev lite glad att jag är svensk och att vi har fått möjlighet i denna pandemin att få låta våra barn gå i skolan/förskolan, träffa jobbarkompisarna på jobbet bla. 

Sen är skogen min medicin. Mår så jäkla bra i skogen. De ser man nästan på detta blogginlägget. Jag är ju inte jätteaktiv här för de mesta utan mest en bild och lite text. Men när de skrivs lite mer, då mår jag bra. Jag vill skriva av mig. 

Nu blir de dusch! Levina är på kalas och Daniel , sia och Ellie åkte till svärisarna på fika innan de var dax att hämta hem Levina igen. Skönt med huset ensam för en stund iallafall 🤪 

(null)

(null)

#1 - Camilla

❤️❤️❤️

Svar: ❣️
Frida Svensson

#2 - Mum

Lilla söta ungen min ❤️