Dagen innan

Hej. Vaknar upp med ett pirr i magen. Som de vore min födelsedag, iallafall när man var liten. Idag ska vi iordningställa festlokalen. De jag längtat efter sen vi startade denna resan. Jag har en klar bild i huvudet om hur de ska se ut, så jag hoppas de blir likadant, för de vet man ju aldrig förens man ser de på riktigt. 

Herregud mina vänner. Allt börjar sjunka in. Fram tills nu har jag känt mig utklädd. När jag tagit på mig klänningen är de som om jag ska på maskerad utklädd till brud. Men imorgon är de våran dag. De ÄR jag som är bruden, Daniels brud. Min fina Daniel. Herregud. Nu kommer tårarna. Imorgon går jag och våra tjejer in i kyrkan tillsammans och där framme står han och väntar på oss. Våran one and only. 
#1 - Josefina

Ryser redan i hela kroppen!!! ❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Frida Svensson

#2 - Malm

✨❤️✨❤️✨

#3 - Robin

Längtar ❤️

Svar: ❤️
Frida Svensson

#4 - Amanda

Älskar er! Kommer bli så vackert😭❤️

#5 - Amanda

Älskar er! Kommer bli så vackert😭❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Frida Svensson

#6 - Camilla

Snart så. Kommer bli så fint o underbart ❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️💕
Frida Svensson

#7 - Steffi

All lycka till er imorgon ❤️❤️ Njut njut njut ❤️❤️

Svar: Tack! Dagen var magisk!
Frida Svensson

#8 - Mamma

Jag gråter också en liten skvätt 🥰 det kommer bli så fint ungen min 💗🙏🏻

Svar: ❤️
Frida Svensson

#9 - Kusin Johanna

❤️❤️