Onsdag

Hej! 
Dagarna springer ifrån en.... de är nått stup i kvarten och man hinner med allt men ändå inget. De är kul att jobba igen iallafall. Komma utanför hemmet en stund och göra nått man kan och är bra på. Man uppskattar ledighet på ett annat sätt. Man uppskattar också barnen på ett annat sätt när man får komma ifrån en stund. 💕 

Jag själv mår sådär. Livet känns lite segt för tillfället. De blir väll så när man är lite mitt i Alltihop. Jag sluter mig. Kan inte omge mig av negativitet. Jag behöver nått att se fram emot. Eller nått fräckt jobb jag kan slukas upp i. Men vad? Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv, de är nog där skon egentligen klämmer..... jag står och trampar på samma ställe. Jag vill vidare. Men jag orkar nog inte plugga. Jag vill tjäna pengar nu. Leva på en fattig mammapenning tär på en i längden, och då leva som stundent några år till kommer inte funka för mig. Jag är ingen slösare, men jag vill bara för ett tag inte behöva analysera varje krona.

💛