24januari

Idag för sex år sedan klockan 16:07 så föddes våran förstfödda dotter. Jag minns knappt livet utan henne. Jag hade månaden innan fyllt 21 år. Även om jag var ung och naiv så visste jag alltid att de var rätt beslut. Daniel är lugn och stabil och kommer vara bästa pappan. De är de bästa vi gjort. 

Tack livet för Levina. ✨
Tjejen som har så himla nära till skratt -jämnt!
Levina är glad och påhittig och har alltid nått nytt pyssel du vill testa. Du är en bra problemlösare. Du är en bra kompis. Du älskar att bli kliad på ryggen. Du är känslig och har lika nära till gråt som du har till skrattet. Du är mammig, och har alltid vart de. Vilket jag älskar 😇 du är modig och vill gärna testa på nya saker. Bra på både cykel och skridskor. Du är en riktig toppentjej och jag är gladast i hela världen att just jag fick lov att bli DIN mamma. 
Ibland kan du säga:"en gång var du BARA min mamma" och är stolt över att du fick ha mig för dig själv. Vi är varandras bästa vänner och berättar alltid allt för varandra. Ibland tänker jag nog inte på din ålder och behandlar dig som en jämngammal när vi pratar, men jag ser att du blir glad då. Sen berättar du för mig om den hemliga klubben du och dina kompisar har i skogen på förskolan. Jag lyssnar på dig och analyserar och diskuterar. Så vill jag jämnt att de ska vara. 
Jag älskar dig, Levina Sara Milica Svensson
(null)

(null)

(null)

#1 - Emma

Så fint <3 Grattis igen bästa Levina! Ses imorgon <3 <3

Svar: ❤️
Frida Svensson