Intehelthundra

Hej. 
Har vart lite off här inne på bloggen, har mått dåligt. Ända sen i somras så har jag haft ont i magen. Magknip så jag knappt kan stå samt väldigt uppblåst och gasig. Inte kul. De har vart nästan varje kväll. Jag har försökt tänka på vad jag äter och vad som kan vara orsaken. Började med att äta laktosfritt osv. Tills i onsdags när de bara eskalera. Jag hade så fruktansvärt ont typ tarmvred. Jag kunde inte stå, inte ligga, magen bara brann. Samtidigt som Sia bara nöjde sig med mig. Tillslut lyckades jag somna, men vaknade mitt i natten utav att magen bara blev värre. Jag föder hellre ett barn till än att ha den mag-smärtan, för de hade vart lindrigare. Vaknade dagen därpå med tarmar som var helt ömma. Så jag undvek kaffe på torsdagen. Vad händer? Migrän från helvetet. Sa till Daniel  att jag går och lägger mig med Sia då klockan var 10. Några minuter senare så bara de snurrade för mig och jag fick dra en spya på toan. Hemskt! Jag är inte den som går till vårdcentralen för minsta lilla. Så då kom Sara på att jag kunde söka på nätet. Jag fick beskriva min situation och efter 10 minuter och 250 kr fattigare fick jag min dom. De är antibibiotikan ifrån min njurbäckeninflamation som bidragit till en obalans i tarmfloran. (Som jag misstänkt) svårt att behandla och tar upp till 3-4 månader att återställa med behandling  av goda magbakterier. ☹️ att dom inte bara sa de på sjukhuset, att detta lätt kan vara en bieffekt så hade jag kunnat veta och behandla direkt! Aja.... heja doktorn på nätet iaf. 
#1 - Camilla

Men Gud vad bra att du fick hjälp ❤️ Heja! Men usch att de ska ta sån lång tid 😫 krya på dig Fridis ❤️

Svar: Magen är inte kul att ha problem med asså.... ❤️ tack.
Frida Svensson

#2 - MAlm

Fyfabian. Magen o huvudet är värst o ha ont i! Krya!

Svar: 🙏🏼🙏🏼
Frida Svensson

#3 - Steffi

Men nej!! Krya på dig Frida! Jag är likadan där som inte springer till läkaren utan får nästan bäras dit! Tur det finns kry appen o andra sidor att höra av sig till! Tänker på dig ❤️

Svar: Tack ✨🙏🏼
Frida Svensson