Mina

"Tack för att ni är mina" brukar jag säga ofta till tjejerna när jag nattar dom. Så de gjorde jag även idag. 
-" tack för att du är världens bästa mamma" svarar Levina då.
-"du är så fin när du har bebis i magen mamma" svarar Ellie på andra sidan av min arm. 
"Tack för att du har gett mig två lillasystrar min snälla mamma." Säger Levina. 
"Du har så fint namn" säger Ellie. 
Jag blev så glad så tårar rann nerför kinderna. 
Levina blev skrattig för hon märkte hur glad jag blev. Vilken början till morsdag. Mer behövs inte. 
Asså levinas ord om lillasystrar tog ju priset. 😍 sen läste vi bok, sen sjöng jag några sånger. Ellie somnade som vanligt med en hand på min mage ❤️ vilken kärlek mina barn ger mig. Den känslan vill jag bevara i en burk och öppna när de känns jobbigt. Att vara höggravid och ha två tjejer som gnabbas endel tär på krafterna. ✨ men just nu är allt som bortblåst. Vilken lycka. 
#1 - Camilla

Så fina tjejer är ni ❤️❤️❤️

#2 - Chickan

❤️❤️

#3 - Robin

❤️❤️

#4 - Emma

Åh ❤️❤️

#5 - Mamma

Så fint skrivit Frida ❤️❤️

Svar: 😘
Frida Svensson