34

Nu har vi levt ihop i 34 hela veckor. Lilla bebisen där inne gör mig så himla trött. Benen orkar ingenting. Kroppen orkar inte med allt detta extra blod att pumpa omkring med. Hon har hittat sin dagsrytm, de är att vara ganska trött på dagarna, vaknar till korta stunder, sen vid klockan 23 vara helvild en hel timma. Får hicka då och då.  Så de blir nog en kvällsvaken precis som systrarna 😝 

Men jag är ganska klar med denna graviditeten nu känner jag. Jag är så himla trött på dessa toalettbesök snittar nog 3ggr/natt. Är väldigt trött på dessa stödstrumpbyxor också, men dom hjälper mig massa så jag måste ha dom. 
Så varje dag är en seger närmare målet. Känns nära men ändå för långt bort. 
Vi är redo för dig nu lilla gumman. Speciellt dina systrar. Som igår när jag sa att vi var tre personer i bilen. "Näääää, fyra!" Rättar Levina mig snabbt då 🙈

(null)

#1 - Tanja

Yey, heja dig frida!!!😍😍😍

Svar: Tack tatti! 💐💫
Frida Svensson

#2 - Steffi

Heja dig!! Snart så 😍

Svar: För dig handlar de ju om dagar nu!!! Så spännande!
Frida Svensson