Söndag

Jag är så kär i mina flickor. Så himla stolt. Idag var vi nämligen iväg på tur bara vi tre. De händer aldrig. Vi brukar alltid få med någon men idag hade folk andra saker på deras agenda. Vi drog till klädkällaren sen donken och sen till dollarstore. Sånna utflykter hade jag aldrig utsatt mig för, för ett halvår sen. Men shit vilka brudar jag har. Vi pratar och har trevligt i bilen, sen hjälps vi åt att hitta parkering och få ut alla ur bilen och att få med allt. Vi går runt och strosar och kollar på saker i affären. När jag vill kolla på något så kan dom gå lite i förväg och titta på leksakerna, men vi har hela tiden koll på varandra bakom hyllorna 😅 dom efter mig och jag efter dom.  Sen blir vi trötta påt och går till kassan. 

På donken är de inte heller några konstigheter, alla kissar i kapp och sen beställer vi mat. Alla vet vad dom vill ha. Alla äter och vi snicksnackar och har trevligt. Jag var så glad. När hela dagen bara är perfekt. Så himla roliga tjejer att hänga med. Dom är så stora och förståndiga. Så detta har vart en väldigt bra dag ✨ 
#1 - Emma

Bästa tjejligan ❤️