Fredag

Hej! 

Idag har jag och tjejerna vart lediga. Daniel har åkt med kompisar till Amsterdam. 

Vi började dagen med att Levina passande nog skulle till tandläkaren kl 10. De händer väll aldrig när man är ledig annars 🙈 så de var skönt att bocka av. Tjugo fina små tänder har hon nu. 

Sen drog vi direkt till farmor Hjördis i grästorp. Vi plockade upp henne och åkte vidare till kyrkogården i tengene för att kolla till farfars grav. Bytte vatten och Levina la en pärlplatta 🌸 
Sen hem till farmor för våfflor. 

Sen efter de besökte vi mamma på hennes jobb. Hängde där en timma ungefär. De var kul att se och träffa barnen hon jobbar med. Goa små 👶🏻

Sen åkte vi till småttan och jag fick äntligen krama om Ninni ✨🤗 min goa kompis som bor för långt bort! 

Sen hem och fixa mysigt för att Emma skulle komma på fredagsmys. Vi hjälptes åt med maten, städ och fix. Tjejerna var så himla duktiga. Gud vad stolt jag är. Mina stora tjejer! Vi tände ljus i hela huset, även på utsidan vid entrén skulle de lysa. Levins speciellt var så glad och nöjd " de är så fint och mysigt mamma!" Dom har sett fram emot hela veckan att Emma ska komma. Levina hade till och med ordnat bordsplacering. Emma skulle sitta mellan L&E, jag själv fick sitta ensam på min sida 😝😅 
Så de har vart den bästa dagen på länge! Med ett perfekt avslut. Jag och Emma fick lite tid och prata ostört när barnen somnade ✨ 🎀 


#1 - Malm

Låter toppenmys 🙌🏻✨

#2 - Nicolina

Så kul att träffa dig och tjejerna ❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Frida Svensson