Gnäll

Fyyyyyy fan vilket trökig förmiddag. Ellies konstanta gnäll för ingenting. Sen skratt, sen gnäll. Jag blir så jävla tålamodslös. Jag längtar till jobbet. För just nu vill jag bara kasta ut ungen utanför dörren och låta henne stå där, sen lägga mig i soffan med choklad. Vill bara skrika "HÅLL KÄFTEN" (de gjorde jag nog också). De värsta är att snällis vinis blir ju meddragen eftersom hennes lillasyster är jobbig.
Skönt att skriva av sig. Nya tag. Pjuuu, andas. En timma kvar i kaoset.

#1 - Anonym

Hahaha älskade Frida! Så skrek jag nog till Mateo igår med🙄😂😂 känner med dig❤️❤️❤️

Svar: Fy fan vilken jävla irritation, sen 10 imorse! Trött unge som inte vill sova, sen hungrig unge som inte vill äta! LOVE LIFE 🙌😴
Frida Eriksson

#2 - Isabella

Jag ääääääääälskar din ärlighet i bloggen!!! Dör av skratt varje gång 😂
Många andra visar aldrig den jobbiga och påfrestande sidan av föräldraskapet!
Bara dansen på rosorna eller när man svävar på dom där fina rosa molnen du vet 😉😅

Svar: 😂 molnen ja! Dom som inte finns..... Tack! 😘
Frida Eriksson

#3 - Cristine

Jag älskar med din ärlighet 😍 Skönt att inte känna sig ensam , jag kollar din blogg flera ggr i vecka. , enda bloggen jag läser faktiskt , mkt bra och intressant och verklighetsbaserad det är det allra bästa , u go Frida 🤗

Svar: Grymt! Tack 🙏😘😘😘😘
Frida Eriksson