Årsresumé

Beskriv året med tre ord.
Svar: Tufft, mycket tankar, underbart.
 
Bästa köpet?
Svar: Oj... Man lägger mest pengar på hus,mat och barnen. Men min iphone 6 är jag nöjd med, och cykeln!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Panetoz - world clap. (Levinas favorit)
 
Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Min familj. 
 
Vad var din största tabbe under 2014?
Svar: Suttit länge och tänkt på denna frågan nu. Kan inte komma på något som jag tyckt var en tabbe. 
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Japp <3
 
Vart reste du under 2014?
Svar: Italien.

Vika ser du som de största händelserna under året?
Svar: Sara fick sin cancer, och blev frisk. Sen att Ellie kom till världen. Så året började kass,men avslutades på bästa tänkbara sätt.
 
Har du blivit bättre på något?
Svar: Nja. Jag har blivit bättre på att inte tänka så mycket på vad alla andra tycker. För det är ingen som bryr sig om du har tex samma tröja två dagrar i rad.
 
Vad var extra dåligt med året?
Svar: Saras cancer.
 
Vad var extra bra?
Svar: Att se Levina utvecklas. Att Sara blev frisk. Förlovningen. Ellie.
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Rest utomlands med barn.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: När vi fick reda på att vi väntade ett syskon till Levina.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Hann knappt börja jobba innan det var dax att gå hem på föräldraledighet igen.

Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag vet vem jag är och vad jag står för.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Jag ska försöka tänka mer positivt. Jag har tyvärr lätt för att bara se de negativa i situationer. Jag ska bygga upp min kropp så¨jag känner mig stark igen.
 
Mest stolt över 2014?
Svar: Att jag har avklarat graviditeten och vi fått vår efterlängtade lillasyster. Det är tufft att vara gravid.
 
Tror du att 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Det kommer bli bättre! Jag ska njuta till fullo denna föräldrarledigheten. Se våra barn utveklas och att sen få se dom så småningom kunna leka och busa tillsammans.
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Oj, jadu inte så mycket tror jag! Nu börjar livet, nu kör vi. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Mat, inredning, hemmet.
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Svar: 24/1 (Levinas 1års dag och saras första behandling), 10/9 (förlovning), 9/12 (Ellie föddes)
 
Största misstaget?
Svar: När jag körde in i biltvätten med antennen på taket. bye bye antennen!
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Svar: Tränat och träffat kompisar.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Ta var dag för sig! Tänk inte så mycket på det som hänt eller på vad som kommer hända. Var lite mer spontan. Jag och Daniel ska gå ut och ha egentid minst en dag i månaden.
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha i 2015?
Svar: Fixa ordning lilla badrummet. 
 
Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: tålamodskrävande, roligt, jobbigt, underbart.

#1 - Anonym

Roligt att läsa om vad du har tyckt och tänkt om året :)

#2 - Anonym

Så mycket ni fått vara med om i din familj. Tänker särskilt då på din systers kamp, vilken tuff tid ni måste haft och vilken lycka när hon blev frisk 💞