Lycka

Lyckan att komma i alla sina kläder 4 dagar efter födseln är rätt bra jobbat. Alla jeans går igen och jag är nöjdare än nöjdast. Fan va mycket kläder jag har nu istället för typ två tröjor och två byxor som jag hade innan pluttan kom. Jag är nu officiellt en sådan människa man hatade innan man blev gravid. En sådan som kommer i kläderna efter bara några dagar som man hoppades på att få göra men trodde aldrig att det kunde gå. Hihi! GÖTT mos säger jag bara. :)

#1 - Louise

Haha ja nu är du minsann en sådan!! Näe men man ska väl vara glad för andras skull också, kul för dig! :) för mig tog de nästan ett år innan jag kunde ha tighta tröjor igen, men gick då upp 23kg så de va la lite boven :-P

#2 - Camilla

Åh, skönt för dig! Glad för din skulle!
Hoppas ni mår bra <3

#3 - Frida Eriksson

Tack! Jag gick upp 11 kg så det var ju inte så mycket. Men skönt ändå att du kom ner till din "normalvikt", de finns ju de som inte gör det alls. :)