Sista dagen

Sista dagen på detta året, och som väntat.. Eftersom jag absolut inte ville ha någon decemberunge då jag vet skälv hur det känns.... Fast vem vet, det är ännu några timmar kvar och jag har för- värkar för andre gången idag. Men ungen ligger fortfarande åt fel håll (vad jag tror) så det är nog ingen fara. Dock så undrar jag varför jag får sådana värkar som sitter i ca 10 min sedan släpper...

Jaja, nu måste jag sova middag för att orka med kvällen. Puss

#1 - S

Vad är det för fel att ha en decemberunge som du skriver? Min son är född den 14 december och det är klart att man hade velat att han inte hade blivit född så nära jul, men när han väl kom så var det det finaste jag varit med om. Nu är han 13 år och mitt allt!

#2 - Frida Eriksson

Lugn nu! Jag är själv född i december. Det var bara en pina innan man fyllt 18 sen så spelar det väll ingen större roll utan är nästan bara en fördel. Men nu är det januari och fritt fram :)