Lördagen den 31 Januari.

Hela dagen är verkligen förstörd när man gåt upp sent! Nu har jag ingen ork för någonting, tänkte gå ut och gå lite men jag orkar verkligen inte känner jag! Sen så börjar de bli mörkt ute också, då kan jag inte gå där jag tänkte gå så jag skiter i allt. Martin åkte hem vid halv tre förut, sen dess har jag bara legat i sängen och kollat på massa pussycat dolls avsnitt som går på tv nu. Vad har ni gjort idag?

PUSS


Gammal bild.
#1 - Anonym

inget... vakna nyss:D

#2 - kristofer

hej där u e ju skit snygg !!! kontakta mej om du e nyfiken

#3 - kristofer

hej du e ju skit snygg!! kontakta mej om du e nyfiken

#4 - Michael

Du var sjukt snyyygg

#5 - Robban

hehe, du skulle lätt kunna vara med i matchen mellan Österike och Tyskland... =)



http://www.foulplay.se/Artiklar/Fotboll/Sexy_Soccer_2008

#6 - sandra

Vilken silikon storlek har du?