Tisdagen den 29 Juli.

Hej hej :)

Precis tagit lite paus ifrån tvn.

Vill ni veta vad som hände mig när jag skulle cykla till träningen förut då? :)
Jo, jag hade jätte brottom eftersom jag var lite sen, så jag tog bara på mig skorna och tänkte att jag kunde knyta som när jag var framme, så jag hoppar på cykeln och drar iväg.
när jag åkt några meter så känner jag att jag sitter fast med foten,
jag kollar ner och ser till min förskräckning att skosnöret åkt in i trampan, typiskt tänker jag och stannar.
Men eftersom jag inte kunde hoppa av så ramlade jag av cykeln, och blir liggande där mitt i vägen!!!
Skyndar mig och kollar så att ingen ser, sen så fick jag loss skon efter ett tag där, men ligger fortfarande ner med cykeln över mig. TROR NI INTE DET KOMMER EN MÄNNISKA DÅ?! :)
Hon undrade hur det gick med mig, men det var ju gött pinsamt!
Jag som är en stor unge ramlar på cykeln.
Jag kom i alla fall precis i tid till träningen dock med blodigt knä. ;)


Gammal bild ifrån i vintras.
#1 - linnda

Haha gullunge:D fin bild!