Fredagen den 25 januari.

Hey babes!

Grattis alla pål och paul på namnsdagen!!
- mest Martins kompis ;)

Idag är det fredag... Äntligen, helg och sova ut..
men inte då! Jag har träning halv 9 på lördag, HALV 9?!
bara att gilla läget som sagt!
Träningen i onsdag var den värsta jag vart med om, det pisse regna och sedan snöade det också,
Fötterna var som isbitar och dom ska man sedan springa med.. aaaoow, sen så skulle vi springa på slutet också. jag var inte den gladaste människan som gått i ett par skor då vill jag lova.
På kvällen imorgon kommer Martin.. som jag längtat! :)

Dagen idag har vart skoj, alla har vart på bra humör!
Tagit lite bilder och så idag med, kolla på min bilddagok för att se dem.

Ikväll ska jag till Camilla och mysa med chips och tv. KUUUL..

Vill ni se bild på Martins tatuering kanske?
VISST...
Nice va?


Nä, ska dra mig nu.
PUSS
#1 - Camilla

:P Äntligen uppdaterad nu Frida (:
Jaao, kult kommer det bli. :)
snygga tattoo haamen :D

#2 - Anonym

Orka tjock mage då :P

#3 - seb

vad betyder tatueringen?