Tisdagen den 29 April.

Hej alla!

Nu sitter jag här och myser i min morgonrock och en handuk lindad som en turban på huvudet. SEXIGT? Javisst! :)
Har nyligen duschat. Har tränat ganska nyligen, idag var träningen rolig och den gick jätte fort verkligen.
och förövrigt så är jag och Maria bäst på att trixa med bollen, heeeeelt klart ;)

Jaaa, nu var det lov då, eller ja, i alla fall ända fram till måndag.
men på måndag så åker vi till ullared på studieresa med skolan, så vi har ju lov ända till Tisdag kan man ju säga :)
Gött gött :) så nu hoppas jag på fint väder så man kan sola röven av sig!

Ja, imorgon då.
Valborg och alla ska festa, Jag vet inte en männsika som inte ska supa te.
Men inte jag och Maria inte, vi vet inte vad vi ska göra. Kommer säkert bli i slutändan att vi sitter hemma med en film. MEN HUR KUL ÄR DE?!

Vi hörs imorgon.
Puss